:: او
© 2014 spica™
Little sister :)

درباره من

رها..

رها..

:: صفحه مشخصات ::

+ زندگی ایده آل..همسر ایده آل

 

همسر

 

آقایان کلی نگر،خانم ها جزئی نگر:

اصولا تفاوت بین سلایق زن و مرد نه تنها باعث اختلاف نمیشود بلکه جذابیت را نیز به دنبال دارد.به شرط اینکه زوجین این مسئله را درک کنند ولی اگر تفاوت های جسمی و فکری یکدیگر را درک نکنند.آقایان به زیبایی ها و کمالات به صورت کلی نگاه میکنند اما خانم ها نیاز به تمجید جزء به جزء دارند.اگر آقایان در نگرش خود تفاوت ایجاد نکنند و به نیاز خانم ها اهمیت ندهند ممکن است به اختلاف بر بخورند.

دوستت دارم معجزه میکند :

آقایان به علت غرور فکر میکنند اگر محبت خود را ابراز کنند خود را کوچک کرده اند،درحالی که این طرز فکرشان نشان دهنده ی ضعف فکری آنهاست.آقایان باید بدانند که خانم ها به حمایت آنان مخصوصا حمایت عاطفی آنان نیاز دارند.شنیدن جمله ی دوستت دارم به خانم ها آرامش میبخشد.هرچند که آقایان آن را در عمل ثابت کنند.البته شنیدن دائم دوستت دارم(روزی صد بار)چهره ای لوس بوجود می آورد.آقایان باید بدانند که حد تعادل را رعایت و حتما از این جمله و جملات با محبت دیگر استفده کنند.

نکته ای مهم و ظریف:

نکته ای که بسیاری از خانم ها آن را رعایت نمیکنند،این است که زمانی که آقایان از سر کار خسته برگشته اند خانم ها آنان را با بمبی از سوال از عصبی نکنند.سوال هایی از قبیل : « چرا ناراحتی؟چیزی شده؟امروز اتفاقی افتاده؟کسی چیزی گفت؟خسته ای؟چیزی میخوای؟؟و...»خانم ها باید بدانند که آقایان هنگام ناراحتی علاقه ای به صحبت ندارند و این هن خودشان است که با یک فنجان چای یا چند عدد میوه و هرچیز دیگر که همسرشان دوست میدارد خستگی را از تن آنان خارج کنند.خانم ها باید بدانند که در زمان خستگی و ورود همسرشان نه گزارش کار بدهند  و نه گزارش کار بگیرند.پس از مدتی که احساس کرد زمان مناسبی برای صحبت است بگویند :میخوای در مورد چیزی که ناراحتت کرده صحبت کنیم؟و اگر با امتناع روبرو شدند سعی کنند اصرار را کنار بگذارند.

و این ویژگی کاملا  مقابل خانم ها قرار دارد.خانم ها علاقه به صحبت و به اصطلاح درد دل دارند.آقایان باید دقت کنند زمانی که به همسرشان میگویند چیزی شده؟با جواب "هیچی" مواجه میشوند.اما این هیچی معنای اینکه چیزی نشده را نمیدهد بلکه یک اشاره بای اصرار بیشتر از سوی آقایان است.هیچی به معنای مهربان تر شو..نزدیک تر باش است و خانم ها انتظار این را نیز دارند.

تعریف و تمجید :

بسیار پیش آمده که خانم ها وقتی همسرانشان پیش آنهاست در قابل آینه قرار میگیرند و شروع میکنند به گفتن جملاتی از قبیل:

وای خدا من چقدر زشتم؟..هرکار کنم بازم همین قیافه رو دارم..خسته شدم..میدونم چقدر زشتم..

این جملات به این معنا نیست که خانم واقعا احساس زشتی یا بدریختی میکند بلکه این معناست که نیاز به تعریف و تمجید از سوی آقایان  دارند.که آقایان هم اصولا با گفتن جمله نه بابا.به این قشنگی به ماجرا پایان میدهند.بلکه خانم ها منتظر تعریف جزء به جزء هستند.مانند: نه..کی گفته؟خیلی هم خوشگلی.چشمات به این قشنگی.موهای به این قشنگی و...

این تعاریف تا پوست و استخوان خانم ها نفوذ میکنند.خانم ها نیز باید بدانند که آقایان هم مانند آنان به تعریف و تمجید و مخصوصا تحسین نیاز دارند اما به سبک خودشان.آقایان از تحسین و تمجید بیشتر از تعریف لذت میبرند. 

حیا و غیرت و احساس مالکیت :

خانم ها بدلیل داشتن زیبایی و جذابیت خداوند در آنان قوه ی حیاء گذاشت تا از زیبایی خود در مقابل نامحرم دفاع کنند و به مردان نیز غیرت عطا کرد از زیبایی خانم ها دفاع کنند.بسیاری از آقایان فکر میکنند که اگر جذابیت همسرانشان در معرض دید عموم قرار دهند نشانه روشنفکری آنهاست بلکه نمیدانند با این کار نه تنها از امانت خدا درست استفاده نکرده اند بلکه دیگر همسارنشان برای آنان نیست و هزاران نفر از زیبایی همسرانشان استفاده میکنند  و این درحالی است که اکثریت خانم ها از ویژگی غیرت در آقایان لذت میبرند و به قول معروف اعتقاد دارند مردای غیرتی جذاب تر هستند.غیرتی بودن آقایان به خانمها میفهماند که برای همسرانشان ارزش دارند وهمیشه یک کوه پشت سرشان هست.

این درحالی است که خانمها نیز قوه ای به نام احساس مالکیت دارند که باعث میشوند همیشه ترس از دست  دادن همسرشان را داشته باشند.مثلا اگر در یک میهمانی همسرشان با خانمی بسیار گرم بگیرد ترس از دست دادن همسرشان و این فکر که مبادا همسرشان احساساتی به خانم دیگر پیدا کنند احساس غم به آنها دست میدهد که تنها با توجه از سوی همسر سریعا جای خودرا به شادی و غرور میدهد.آقایان توجه کنند که در میهمانی ها و مکان های شلوغ به همسرانشان اهمیت بیشتر دهند و خانم ها نیز بدانند که با آزادی احساسات همسرانشان را جریحه دار نکنند.

تکیه گاه و پناهگاه :

خانم ها به مردانشان به چشم یک تکیه گاه مینگرند مثلا برای دختران پدرشان یا برای یک خواهر برادرش و یک خانم همسرشان.آنها احتیا دارند که همیشه احساس کنند فردی که برایشان آرامش خاطر فراهم میکند و باعث میشود احساس امنیت کنند همیشه کنارشان است و به آنان قوت قلب میدهد.زنان مردان قوی و محکم را میپرستند،هرچه همسر محکم تر و متفکر تر باشد خانم ها نیز احساس آرامش خاطر بیشتر میکنند و همچنین برای آقایان خانم ها همچون پناهگاه هستند.افرادی که خودشان خانه ی آقایان هستند و باعث میشوند همسرانشان احساس بی پناهی نکنند.هرچه خانم ها و به قول معروف پناهگاه عشق بیشتری داشته باشند آقایان نیز به سرغ پناه دیگر نمیروند.


همسر



 

توجه به نیاز های یکدیگر : 

زوجین باید بدانند که هردو نیاز هایی دارند که تنها توسط یکدیگر برطرف میشود.هرچه توجه یکدیگر به این نیازها بیشتر باشد و توام با عشق بیشتری باشد رابطه زوجین صمیمانه تر میشود.خانم ها و آقایان باید بدانند که خستگی کار در داخل و خارج از منزل نباید باعث شود از یکدیگر دور شوند حتی با تمام خستگی نیز لازم است ساعتی را به یکدیگر اختصاص دهند. 

خانم ها دقت کنند:

آقایان هنگام انجام فعالیت های مورد علاقشون دوست ندارند کسی مزاحمشان شود پس دقت کنید که هنگام تماشای فوتبال هوس جاروبرقی کشیدن به سرتان نزد.یا از جمع شدن آشغال های زباله شکایت نکنید.

تمامی خرج های روز خود را برایشان نگویید،در صورت تمایلشان برای دانستن کاغذی که تمامی خرج خود را یادداشت کرده اید بنویسید.

اجاز دهید همسرتان نیز برای خود خلوتی دشته باشد و ساعتی را با دوستان خودش باشد اما اورا کنترل کنید و بگذارید بداند که از دیر آمدن او ناراحت میشوید

از توضیح مسائل بپرهیزید،توضیح دادن حوصله را سر میبرد.

برایش متفاوت باشید و بگذارید احساس روزمرگی  نکند.فکر های خود را بلند نگویید و با خودتان بلند حرف نزنید..هنگامی که تلفن همسرتان زنگ میزند اورا سوال پیچ نکنید.

به او ابراز علاقه کنید و بگویید که به شما آرامش میدهد.

 

آقایان دقت کنند:

هنگامی که وارد خانه میشوید اول به همسرتان توجه کنید بعد به فرزندنتان.اگر فرزندتان خودش به سمت شما دوید اورا در آغوش بگیرید و به سمت هسرتان بروید

سعی کنید در مسافرت های کوتاه کاری برای او حتی یک گیره مو هم بگیرید تا بداند به یادش بودید.

در جمع های خانوادگی سعی کنید با او مهربان تر باشید

در جمع به او محبت کنید اما از حد معمول خارج نشوید و نگذارید شمارا به شم دیگری نگاه کنند.

بگذارید از احساس شما خبر داشته باشد.

از ناراحتی و خستگی خود به او بگویید و بگذارید بداند که با او راحتید.

از او تعریف کنید و به سلایقش احترام بگذارید.

نکته :  در تصمیمات به نظر هم گوش دهید و در صورت اختلاف دلایل خود را بگویید.

نکته : هنگام ناراحتی از دست او رفتار خود را عوض نکنید بلکه رو در رو و در خلوت به او بگویید

 

همسر



.: رنگین کمون :.

آخرین پست هام

فاصله ها
میخواهمت...
بوسه..
عشق..
کاهش درد شکم
آرزوی من

لینک عناوین یادداشتها ( 43 ) [ صفحه اصلی ]

پیام رسان

شنبه 94/1/15 ساعت 1:20 صبح :
مکن ای صبح طلوع..مکن ای صبح طلوع...:دی


------------------------------------

جمعه 93/12/1 ساعت 12:33 صبح :
دوستان برنامه galaxy apps واسه من مشکل پیدا کرده.. میرم داخل میگه : network unavailable.. فقط واسه من اینجوریه؟یا؟؟؟؟؟ چیکار کنممم؟ لازم دارم یه برنامه ای رو امشب...


------------------------------------

یکشنبه 93/11/26 ساعت 2:54 عصر :
ایــــــــــــن همـــه بیـــــــــــداد را بیــــــ دال کن..


------------------------------------

یکشنبه 93/11/26 ساعت 2:20 عصر :
[12] عششششششششششششششششق [1] [13] [9]


------------------------------------

شنبه 93/11/25 ساعت 3:53 عصر :
هــــنــــر نـــمایی خـــــــــــاله جونم.. دیشب تولد داییم.. دســــــــــر های خوشمزه...بـــه بـــه.. عکسام قشنگ شده..چون عکاس هنرمند بوده..:) بعله:)


------------------------------------

جمعه 93/11/17 ساعت 5:19 عصر :
کسی میدونه چطور یه وب ممکنه مسدود شه؟با چه پست هایی؟؟با چه عکس هایی؟؟


------------------------------------

چهارشنبه 93/11/15 ساعت 3:27 صبح :
دقایقی در زندگی هست که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود که میخواهی او را از رویاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی !


------------------------------------

چهارشنبه 93/11/15 ساعت 3:19 صبح :
والا...


------------------------------------


درباره من
پست های من
پیام رسان
لینک های دوستان
قطع موزیک