سفارش تبلیغ
صبا ویژن
:: او
© 2014 spica™
Little sister :)

درباره من

رها..

رها..

:: صفحه مشخصات ::

+ میخواهمت...

 

دلم آغوشت را میخواهد، تا در آن آرام و آرام گوش کنم به صدای قلبت.

و زندگی کنم در هوای نفس هایت،

و عاشق تر شوم.

و نفس هایم به شماره بیفتندو بیقرار تر شوم...

دلم میخواهد باز تو باشی و من....

همین و بس...

 



.: رنگین کمون بی رنگ :.

آخرین پست هام

فاصله ها
میخواهمت...
بوسه..
عشق..
کاهش درد شکم
آرزوی من

لینک عناوین یادداشتها ( 43 ) [ صفحه اصلی ]

پیام رسان

شنبه 94/1/15 ساعت 1:20 صبح :
مکن ای صبح طلوع..مکن ای صبح طلوع...:دی


------------------------------------

جمعه 93/12/1 ساعت 12:33 صبح :
دوستان برنامه galaxy apps واسه من مشکل پیدا کرده.. میرم داخل میگه : network unavailable.. فقط واسه من اینجوریه؟یا؟؟؟؟؟ چیکار کنممم؟ لازم دارم یه برنامه ای رو امشب...


------------------------------------

یکشنبه 93/11/26 ساعت 2:54 عصر :
ایــــــــــــن همـــه بیـــــــــــداد را بیــــــ دال کن..


------------------------------------

یکشنبه 93/11/26 ساعت 2:20 عصر :
[12] عششششششششششششششششق [1] [13] [9]


------------------------------------

شنبه 93/11/25 ساعت 3:53 عصر :
هــــنــــر نـــمایی خـــــــــــاله جونم.. دیشب تولد داییم.. دســــــــــر های خوشمزه...بـــه بـــه.. عکسام قشنگ شده..چون عکاس هنرمند بوده..:) بعله:)


------------------------------------

جمعه 93/11/17 ساعت 5:19 عصر :
کسی میدونه چطور یه وب ممکنه مسدود شه؟با چه پست هایی؟؟با چه عکس هایی؟؟


------------------------------------

چهارشنبه 93/11/15 ساعت 3:27 صبح :
دقایقی در زندگی هست که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود که میخواهی او را از رویاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی !


------------------------------------

چهارشنبه 93/11/15 ساعت 3:19 صبح :
والا...


------------------------------------


درباره من
پست های من
پیام رسان
لینک های دوستان
قطع موزیک